Anunt de participare (utilitati) numarul 144618/27.06.2013
|
Detaliu anunt
|
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
|
Stare anunt: Publicat
|
Stare procedura: In desfasurare
|
|
Data transmiterii in SEAP: 26.06.2013 12:03
|
Data acceptarii ANRMAP: 27.06.2013 09:06
|
Data publicarii in SEAP: 27.06.2013 09:06
|
Trimite la OJ: Nu
|
|
|
||||||||
|
||||||||
|
|
|||||||||||
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
|
|||||||||||
I.1)
|
Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
I.2)
|
Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
|
|||||||||||
II.1)
|
Descriere
|
||||||||||
II.1.1)
|
Denumirea data contractului de entitatea contractanta
|
||||||||||
|
« Reparatii curente la electromecanisme de macaz tip EM5/EM5R »
|
||||||||||
II.1.2)
|
Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.3)
|
Anuntul implica
|
||||||||||
|
Un contract de achizitii publice
|
||||||||||
II.1.4)
|
Informatii privind acordul-cadru
|
||||||||||
II.1.5)
|
Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
|
||||||||||
|
Reparatiile curente se executa la electromecanismele de macaz EM5, EM5R cu motor de c.c.denumite in continuare electromecanisme de macaz, care sunt folosite in instalatiile de centralizare electrodinamica pentru schimbarea si controlul permanent al pozitiilor acelor macazurilor
|
||||||||||
II.1.6)
|
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.7)
|
Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
II.1.8)
|
Impartire in loturi
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.1.9)
|
Vor fi acceptate variante
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
II.2)
|
Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
|
||||||||||
II.2.1)
|
Cantitatea totala sau domeniul
|
||||||||||
|
Reparatii curente la electromecanisme de macaz tip EM5/EM5R
|
||||||||||
|
|
||||||||||
II.2.2)
|
Optiuni
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
II.3)
|
Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
|
||||||||||
|
165 zile incepand de la data atribuirii contractului
|
||||||||||
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
|
|||||||||||
III.1)
|
Conditii referitoare la contract
|
||||||||||
III.1.1)
|
Depozite valorice şi garantii solicitate
|
||||||||||
|
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata în numele ofertantului în cuantum de 11.610 lei. Garantia de participare se constituie în conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). În cazul depunerii de oferte în asociere, garantia de participare trebuie constituita în numele asocierii si sa mentioneze ca acopera în mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa în alta limba decât româna va fi prezentata în original si va fi însotita de traducerea autorizata si legalizata în limba româna. (Formular nr.2). Garantia de participare poate fi eliberata în numele ofertantului si în Euro în cuantum de 2.629,43 euro la cursul mediu BNR, aferent perioadei 01.03.2013-31.03.2013 , de 1 euro = 4,4154 lei. Cont garantie de participare: Beneficiar: CNCF CFR SA, CUI: RO11054529 Cont IBAN : RO76 BITR BU5R ON03 6603 CC02, Banca Italo-Romena Ag. Mihalache. Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, drept pentru care acestea vor prezenta garantia de participare însotita de declaratia privind statutul de IMM. 5% din valoarea contractului , fara TVA . Întreprinderile Mici si Mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a acestui cuantum, conform prevederilor legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie a contractului se va constitui prin scrisoare de garantie bancara, retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale aplicandu-se prevederile HG 1045/2011 ; sau orice alt instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de 3(trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti. Garantia de buna executie se va restitui la solicitarea scrisa a ofertantului în care se va mentiona modalitatea de restituire. În cazul contractului de prestari servicii , autoritatea contractantã are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie în cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract dacã nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
|
||||||||||
III.1.2)
|
Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
|
||||||||||
|
Buget de stat
|
||||||||||
III.1.3)
|
Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
|
||||||||||
|
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
|
||||||||||
III.1.4)
|
Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
III.2)
|
Conditii de participare
|
||||||||||
III.2.1)
|
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
|
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||||
|
Cerinta nr. 1
Eligibilitatea Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla în una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 18o din OUG nr. 34/2006. În acest sens, candidatul va depune o declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea în conformitate cu Formularul A . Declaratia se depune în original, dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator. Cerinta nr. 2 Neîncadrarea în situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura candidatul care se afla în una din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006 (cu exceptia punctului c). În acest sens, candidatul va depune o declaratie pe proprie raspundere. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Formularul B1 -Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator (tertul doar literele a,c indice 1 si d ale art.181 din OUG nr.34/2006) Cerinta nr. 3 Neîncadrarea la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care se afla în situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 . Nota: persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: George MICU -Dir.General; Dimtrios Sophocleous-Dir.Gen pana in data de 15.04.2013; Corneliu Cretu - Dir.Gen.Adj.Ec.;; Moldovan Macarie Alexandru- Dir.Gen. Adj.Teh.; Viorel Scurtu - Dir.Gen.Adj.Exp; Ovidiu Mihaescu-Dir. Instalatii; Florin Iuliu Tomescu -Dir.Asistenta Juridica si Resurse Umane; Daniela Manuela Dumitrescu – Dir.Comercial;Director Financiar - Daniela Cristea;Iulian Mantescu-Director Contabilitate; Florina Mirica- Sef SACPE; Craciun Dorina Mihaela – Sef Serv.APSBBS; Baicu Sorina - Sef STCD; Liviu Lambru-Serviciu TE; Eugen Mandrea-Serviciul CT; Dumitru Stefan-Serviciu TE ; Bogdan Branzan Fedeles – Sef pr.STCD; Mitroi Marilena- Ec.;Valentin Mitroi – sef birou STCD; Constantinescu Simona-Ec; Popescu Constantin Cornel- Ec .; Daniela Manea – Sef birou AL; HropaciovPetruta Lorena-Ec;.; Raluca Munteanu-ing., Staicu Iulia-ing; Tudor Gherghina-ing; Preda Georgiana-cons.jur; Buholt Mariana-cons.jur.; Laudat Mirela Gabriela-cons.jur; Melinte Ionut-Sef pr.; Papa Traian-cons. Jur Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Formularul B2 – se depune în original dupa caz, de catre fiecare candidat / candidat asociat/ tert sustinator/subcontractant Cerinta nr. 4 Participarea la licitatie cu oferta independenta Autoritatea contractanta va exclude din procedura de atribuire candidatul care nu depune certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul B3–în original), sau îl depune, însa nu este conform Ordinului 314 din 12 octombrie 2010 emis de ANRMAP. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Formularul B3–în original Declaratia se depune în original dupa caz, de catre fiecare candidat Informatii privind calitatea de IMM Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare în vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie. Documente care se depun pentru dovedirea calitatii de IMM a candidatului: în cazul întreprinderilor autonome – se va depune: • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1) - în cazul întreprinderilor partenere – se vor depune: • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1); • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); • „Fisa de parteneriat”; • „Întreprinderi partenere” - în cazul întreprinderilor legate - se vor depune: - • „Declaratie privind încadrarea întreprinderii în categoria întreprinderilor mici si mijlocii” (Anexa 1); • „Calculul pentru întreprinderile partenere sau legate” (Anexa 2); • „Întreprinderi legate”; • „Fisa privind legatura dintre întreprinderi” Încadrarea în una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare. Candidatii vor depune documentele în original. Cerinta nr. 1 Obiectul de activitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al candidatului si care trebuie sa cuprinda activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a candidaturilor. Pentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident; In cazul candidaturii comune (asocierii): Toti semnatarii acordului de asociere vor depune documentele de mai sus. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea în cadrul procedurii Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga Tribunalul Municipiului Bucuresti/ teritorial- se depune în original/copie legalizata/ copie lizibila conform cu originalul.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a candidaturilor. Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat Cerinta nr. 2 Cerinta minima obligatorie referitoare la atestate AFER Conform OMT 290/2000, Candidatul trebuie sa detina : Autorizatie de furnizor feroviar si agrement AFER pentru serviciile licitate Autorizatiile, agrementele solicitate mai sus trebuie sa fie în termen de valabilitate. 1) În cazul în care, candidatul este declarat câstigator, iar valabilitatea Autorizatiei AFER si/sau a Agrementului tehnic prezentate în oferta nu este/sunt pe toata durata de derulare a contractului, candidatul va depune un angajament prin care se angajeaza ca în cazul în care va fi declarat câstigator, va prelungi valabilitatea acestora, pe toata durata de derulare a contractului si va înstiinta autoritatea contractanta. 2) În cazul în care un operator economic nu detine autorizatiile, agrementele, solicitate mai sus sau acestea nu sunt în termen de valabilitate la data deschiderii candidaturii, se va prezenta, dupa caz: a) dovada finalizarii demersurilor pentru obtinerea acestora sau prelungirea lor, si un angajament scris de prezentare a lor pâna la semnarea contractului. Sau b) autorizatii/agremente echivalente emise de organisme (similare AFER-ului) din statele în care candidatul este stabilit si recunoscute de AFER si un angajament scris ca în cazul în care va fi declarat câstigator va prezenta pâna la semnarea contractului autorizatiile/agrementele tehnice AFER, conform prevederilor OMT 290/2000 În conformitate cu art. 2, alin. 5) din OMT 290/2000, serviciile feroviare critice, provenite din import sau de la furnizori unici, pot fi procurate de la agenti economici care nu detin autorizatie de furnizor feroviar, daca acestia fac dovada ca detin agrement tehnic feroviar pentru fiecare serviciu furnizat. Semnarea contractului este conditionata de prezentarea autorizatiilor si agrementelor AFER de catre ofertantul desemnat castigator. Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. Modalitatea de indeplinire Autorizatie de furnizor feroviar si agrement AFER pentru serviciile licitate Documentele se depun în copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. |
||||||||||
III.2.2)
|
Capacitatea economica si financiara
|
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||||
|
Cerinta nr. 1
Cifra de afaceri Fisa de informatii generale (Formularul G,se depune în original) din care sa rezulte cifra medie anuala globala de afaceri pe ultimii 3 ani a candidatului în valoarea egala sau mai mare decât 1.000.000 lei (fara TVA). Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR : pentru anul 2012 1euro=4,4560lei . pentru anul 2011 1euro=4,2379 lei ; pentru anul 2010 1euro=4,2099 lei ; Candidatii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective, în care s-a facut înregistrarea si vor specifica ratele utilizate în oferta depusa. În cazul în care candidatul invoca sustinerea privind situatia financiara a unui tert, se va prezenta în original, un angajament de sustinere financiara încheiat în forma autentica din partea tertului, întocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006. Demonstrarea cifrei de afaceri se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora. Modalitatea de indeplinire Fisa de informatii generale (Formular G) - formularul se depune în original. Angajament de sustinere încheiat în forma autentica din partea tertului, întocmit conform art. 11 indice 1 din HG 925/2006, daca este cazul –în original. Se depune de catre fiecare candidat/candidat asociat Cerinta nr.2 Bilanturile contabile, din anii 2010 ,2011,2012 (la 31 decembrie). Modalitatea de indeplinire Bilanturile contabile, din anii 2010 , 2011,2012 vizate si înregistrate de organele competente – se vor depune în copie conform cu originalul. |
||||||||||
III.2.3)
|
Capacitatea tehnica
|
||||||||||
|
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
|
||||||||||
|
Cerinta nr. 1
Experienta similara Experienta similara se va dovedi prin depunerea listei cu serviciile prestate în ultimii 3 ani, care va contine valori, cantitati, modul de îndeplinire a obligatiilor si beneficiarii (Formular E – în original). Candidatul trebuie sa faca dovada ca în ultimii 3 ani a prestat servicii de repara?ii sau a fabricat produse similare celor la care se vor executa repara?iile în valoare egala sau mai mare decat 400.000 lei, fara TVA (se prezinta cel putin un document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 ( trei), care sa confirme prestarea serviciilor mentionate in lista. Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2012: 1 euro = 4,4560 lei Anul 2011: 1 euro = 4.2379 lei. Anul 2010: 1 euro = 4,2099 lei În cazul în care candidatul invoca sustinerea privind experienta similara a unui tert, se va prezenta în original, un angajament de sustinere din partea tertului, in forma autentica, întocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006. Tertul nu trebuie sa se afle in situatii care determina exc luderea conform art. 180 si 181 lit. a, c1 si d. Demonstrarea experientei similare se face fie de candidat, fie de un singur sustinator fara cumularea acestora Modalitatea de indeplinire - Lista cu serviciile prestate în ultimii 3 ani, în original, care va contine valori, cantitate, modul de îndeplinire a obligatiilor si beneficiarii (Formular E – în original). - cel putin un document/contract/proces verbal receptie sau a unui numar maxim de 3 ( trei), care sa confirme prestarea de servicii mentionate in lista in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea „conform cu originalul”. -Angajament de sustinere din partea tertului, încheiat in forma autentica, întocmit conform art. 11^1 din HG 925/2006,dupa caz –în original Informatii privind subcontractarea. Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze. Declaratie privind subcontractantii, partile din contract care urmeaza sa le îndeplineasca si acordul acestora. Modalitatea de indeplinire Candidatul completa Formularul D –în original. Informatii privind asocierea. In cazul asocierii candidatul reprezentat printr-un grup de operatori economici va depune odata cu candidatura si documentele care o însotesc, acordul de asociere (operatorii economici asociati vor specifica in acordul de asociere partea de contract pe care urmeaza sa o execute fiecare). În cazul declararii ofertantului ca si câstigator, acordurile de asociere vor fi prezentate în forma autentica pâna la semnarea contractului Modalitatea de indeplinire -Acord de asociere -în original În cazul declararii candidatului ca si câstigator, acordurile de asociere vor fi prezentate în forma autentica pâna la semnarea contractului |
||||||||||
III.2.4)
|
Contracte rezervate
|
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3)
|
Conditii specifice pentru contractele de servicii
|
||||||||||
III.3.1)
|
Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
|
||||||||||
|
|
||||||||||
III.3.2)
|
Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
|
|||||||||||
IV.1)
|
Tipul procedurii
|
||||||||||
IV.1.1)
|
Tipul procedurii
|
||||||||||
|
Negociere
|
||||||||||
|
Au fost deja selectati candidati
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
IV.2)
|
Criterii de atribuire
|
||||||||||
IV.2.1)
|
Criterii de atribuire
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.2.2)
|
Se va organiza o licitatie electronica
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
IV.3)
|
Informatii administrative
|
||||||||||
IV.3.1)
|
Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
|
||||||||||
|
9/3/1863/07.06.2013
|
||||||||||
IV.3.2)
|
Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
IV.3.3)
|
Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.4)
|
Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
|
||||||||||
|
15.07.2013 10:00
|
||||||||||
IV.3.5)
|
Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.6)
|
Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
|
||||||||||
|
|
||||||||||
IV.3.7)
|
Conditii de deschidere a ofertelor
|
||||||||||
|
Data: 15.07.2013 10:30
|
||||||||||
|
Locul: CNCF “CFR” SA, Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, et.5,cam.79,aripa Grivita
|
||||||||||
|
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
|
||||||||||
|
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
|
||||||||||
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
|
|||||||||||
VI.1)
|
Contractul este periodic
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
VI.2)
|
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
|
||||||||||
|
Nu
|
||||||||||
|
Tip de finantare: Fonduri bugetare
|
||||||||||
VI.3)
|
Alte informatii
|
||||||||||
|
1.Corespondenta va fi in limba romana, sub forma de acte oficiale, transmise catre punctul de contact din anunt, intre orele 9-14. 2.Toate documentele depuse de operatorii economici vor fi in limba romana, sau insotite de traducere autorizata in limba romana. 3. Documentatia de atribuire se posteaza integral în cadrul anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 4. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se vor posta in termen legal la rubrica de "Documentatii si clarificari" a anuntului de participare publicat pe site –ul www.e-licitatie.ro. 5. În cazul în care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea în plic închis, doar pentru ofertantii aflati in aceasta situatie, în vederea departajarii ofertelor. 6. Candidaturile/ofertele se vor depune la sediul autoritatii contractante Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Bucuresti, sector 1, (Palatul CFR), acces pe la Poarta A, etaj 5 , camera 75, Aripa Grivita. DATE REFERITOARE LA CLAUZE CONTRACTUALE: Clauzele contractuale obligatorii sunt: obiectul si pretul contractului, documentele contractului, obligatiile prestatorului si ale beneficiarului, penalitati si daune interese, garantia de buna executie a contractului.
|
||||||||||
VI.4)
|
Cai de atac
|
||||||||||
VI.4.1)
|
Organism competent pentru caile de atac
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
Organism competent pentru procedurile de mediere
|
||||||||||
VI.4.2)
|
Utilizarea cailor de atac
|
||||||||||
|
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
|
||||||||||
|
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile începând cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
|
||||||||||
VI.4.3)
|
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
|
||||||||||
|
|
||||||||||
VI.5)
|
Data expedierii prezentului anunt
|
||||||||||
|
26.06.2013 12:03
|
Documentul de Referinţă al Rețelei CFR
Document de Referinţă al Reţelei (DRR) este elaborat de CFR pentru a descrie serviciile pe care CFR le oferă clienţilor care doresc să opereze trenuri pe infrastructura feroviară administrată de CFR.
DRR 2019 DRR 2020 PROIECT ARHIVA