INFO CĂLĂTORI

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

HARTA REŢELEI CFR

 

 

BIROUL DE PRESĂ‚, INFORMAŢII ÅžI RELAŢII CU PUBLICUL
Nr:1/2/277/16.06.2011
 
 
Compania Nationala de Cai Ferate “CFR” SA vă informează că în data 15.06.2011 s-au finalizat lucrările de reabilitare pe 48,4 km de cale ferată, de pe tronsonul Bucureşti – Constanţa, între staţiile Brăneşti – Fundulea (firul II) – 12,2 km, Fundulea – Săruleşti (firul II) – 11,6 km, Dor Mărunt – Dragoş Vodă (firul II) – 18,3 km şi Perişoru – Jegălia (firul II) – 6,3 km.
O dată cu finalizarea lucrărilor de reabilitare pe cele patru secţiuni de cale ferată, durata călătoriei a patru trenuri Rapide (R 983, R 985 Bucureşti Nord - Constanţa şi R 982, R 984 Constanţa – Bucureşti Nord) va fi de aproximativ de 2h şi 50 de minute, începând din 17.06.2011, cu o oră mai puţin, comparativ cu luna iunie a anului trecut.
În prezent, lucrările de reabilitare continuă pe secţiunile Săruleşti – Lehliu – Dor Mărunt şi Dragoş Vodă – Ciulniţa – Perişoru, unde circulaţia trenurilor se va desfăşura doar pe un singur fir.
Din 15 iulie a.c., în urma angajamentului constructorilor care desfăşoară lucrări de reabilitare pe tronsonul Bucureşti - Constanţa, durata călătoriei spre şi dinspre litoral, în acest sezon estival, va fi de 2h şi 30 de minute pentru cele patru trenuri Rapide, care vor circula fără oprire în staţiile de cale ferată din parcurs.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nr. Exemplare: 1
Data redactării: 16.06.2011
Åžef birou,
Oana Brânzan

Documentul de Referinţă al Rețelei CFR

 

Document de Referinţă al Reţelei (DRR) este elaborat de CFR pentru a descrie serviciile pe care CFR le oferă clienţilor care doresc să opereze trenuri pe infrastructura feroviară administrată de CFR. 

 

 DRR 2019        DRR 2020 PROIECT       ARHIVA