INFO CĂLĂTORI

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

HARTA REŢELEI CFR

 

BIROUL DE PRESĂ‚,

INFORMAŢII ÅžI RELAŢII CU PUBLICULNr:1/2/322/13.07.2011   

COMUNICAT DE PRESĂ‚

13.07.2011

 Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA informează că astăzi, în cadrul întrunirii Consiliului Interministerial, au fost aprobaţi indicatorii tehnico-economici, precum şi revizuirea studiului de fezabilitate şi a soluţiei tehnice pentru lucrările de reabilitare a podului CF situat pe linia de cale ferată Bucureşti – Giurgiu, între staţiile Vidra şi Grădiştea. Această etapă este premergătoare emiterii unei Hotărâri de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.Circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată Bucureşti - Grădiştea a fost închisă din cauza avariilor apărute la vechiul pod feroviar de la kilometrul 23+557, după inundaţiile din anul 2005. Prin lucrările preconizate se urmăreşte racordarea podului deja construit în cadrul proiectului de amenajarea a râului Argeş, la traseul feroviar existent.Soluţiile tehnice adoptate pentru acest proiect sunt în acord cu normele europene şi presupun execuţia unor ample lucrări, precum: reabilitarea infrastructurii şi a suprastructurii podului şi a viaductului existent; construirea de noi viaducte pentru eliminarea terasamentelor înalte; racordarea traseului noii linii la linia existentă; amenajarea unui punct de oprire în linie curentă; apărări de maluri în albia râului Argeş pe toată zona podului şi de protecţie a pilelor; instalaţii de semnalizare feroviară şi de siguranţă a circulaţiei; instalaţii de telecomunicaţii etc.Atribuirea contractului pentru execuţia lucrărilor se va face în urma unei licitaţii deschise, iar contractul se preconizează a fi încheiat până la sfârşitul acestui an, astfel încât execuţia lucrărilor să înceapă în anul 2012.Valoarea totală a investiţiei este de aproximativ 59 mil. euro (fără TVA), iar sursa de finanţate va fi asigurată, în urma acordului stabilit cu Comisia Europeană, din fonduri POS-T şi de la Bugetul de Stat.           

 Nr. Exemplare: 1

Åžef birou, Oana Brânzan

Documentul de Referinţă al Rețelei CFR

 

Document de Referinţă al Reţelei (DRR) este elaborat de CFR pentru a descrie serviciile pe care CFR le oferă clienţilor care doresc să opereze trenuri pe infrastructura feroviară administrată de CFR. 

 

 DRR 2019        DRR 2020 PROIECT       ARHIVA