INFO CĂLĂTORI

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

HARTA REŢELEI CFR

 

BIROUL DE PRESĂ‚, INFORMAŢII ÅžI RELAŢII CU PUBLICUL
Nr:1/2/424/24.10.2011
 
 
 
 
Compania Natională de Căi Ferate “CFR” SA informează că următoarele firme au depus oferte în cadrul licitaţiei pentru atribuirea contractuluiExecuţia lucrărilor de construcţii şi instalaţii între staţiile Aţel - Micăsasa (lotul I) şi Micăsasa - Coşlariu (lotul II), ambele loturi de lucrări situate pe tronsonul Coşlariu - Sighişoara:
 
Oferte depuse pentru lotul I, Aţel - Micăsasa (29,6km):
1.     ASTALDI SpA – SC DAFORA SA – asociere;
2.     IMPREGILO SpA;
3.     TERNA S.A.;
4.     Impresa Pizzarotti & C. S.p.A – asociere;
5.     FCC CONSTRUCCION SA – ALPINE Bau GmbH – SC AZVI SA – STRACO - asociere;
6.     J&P – AVAX – ETETH S.A. – GEMMO SpA - asociere;
7.     DOPRASTAV, a.s. – SC CONCEFA S.A. - asociere;
8.     PORR Bau GmbH – WIEBE GmbH & Co KG – HOCHTIEF Solutions AG - asociere;
 
Oferte depuse pentru lotul II, Micăsasa - Coşlariu (36,6km):
9.     SOCIEDAD ANONIMA DE OBRAS Y SERVICIOS, COPASA – ORTIZ CONSTRUCCTIONES Y PROYECTOS S.A. – CONTRATAS Y SERVICIOS FERROVIARIOS – asociere;
10.       OHL/OHL ZS/CONFORT/PUENTES - asociere;
11.       AKTOR - ARCADA – asociere.
 
Proiectele cuprind lucrări de reabilitare/modernizare a infrastructurii feroviare pe o lungime totală de 66,2 km, din care 29,6 km - Aţel – Micăsasa (lotul I), respectiv 36,6 km - Micăsasa – Coşlariu (lotul II).
Lucrările vor asigura viteze maxime de 160 km/h pentru trenurile de călători şi de 120 km/h pentru cele de marfă, şi includ următoarele domenii de specialitate:
1.                     infrastructura şi suprastructură linii de cale ferată (inclusiv lucrări de artă, poduri, podeţe):
Aţel - Micăsasa (29,6 km) - lotul I:
–     lucrări de consolidare terasamente – 722 m;
–     lucrări de protecţie albie şi terasamente – 1.961 m;
–     poduri – 14 poduri noi;
–     podeţe – 1 podeţ reabilitat, 32 podeţe noi şi 3 podeţe desfiinţate;
–     lucrări pasaje denivelate proiectate – 1 pasaj inferior;
–     lucrări de protecţia mediului – panouri fonoabsorbante 2.817 m.
Micăsasa – Coşlariu (36,6 km) -– lotul II:
–     lucrări de consolidare terasamente – 4.605 m;
–     lucrări de protecţie albie şi terasamente – 332 m;
–     poduri – 2 poduri reabilitate şi 4 poduri noi;
–     podeţe – 3 podeţe reabilitate, 47 podeţe noi şi 2 podeţe desfiinţate;
–     lucrări pasaje denivelate proiectate – 1 pasaj inferior;
–     lucrări de protecţia mediului – panouri fonoabsorbante 3.213 m.
2.                  electrificare şi energoalimentare (reabilitarea/modernizarea unei substaţii de tracţiune electrică pentru tronsonul (lotul): Micăsasa – Coşlariu);
3.                  telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R);
4.                  lucrări de construcţii civile.
 
Valoarea totală estimată a lucrărilor este de 2.267.197.383 lei, fără TVA (532.330.920 euro, fără TVA), din care pentru lotul I Aţel - Micăsasa 1.213.995.976 lei, fără TVA, (285.042.493 euro, fără TVA), iar pentru lotul II Micăsasa - Coşlariu1.053.201.407 lei, fără TVA (echivalentul a 247.288.427 euro, fără TVA).
Perioada de execuţie pentru fiecare lot în parte va fi de minimum 36 de luni şi maximum 42 luni de la data atribuirii contractului(la care se adaugă perioada de garanţie de 24 de luni, de la terminarea lucrărilor).
Sursa de finanţare este asiguratădin fonduri de coeziune nerambursabile de la Comisia Europeană în proporţie de 85% şi contribuţia de la bugetul de stat în proporţie de 15%.
 
 
 
 
 
Purtător de cuvânt,
Oana Brânzan

 

Documentul de Referinţă al Rețelei CFR

 

Document de Referinţă al Reţelei (DRR) este elaborat de CFR pentru a descrie serviciile pe care CFR le oferă clienţilor care doresc să opereze trenuri pe infrastructura feroviară administrată de CFR. 

 

 DRR 2019        DRR 2020 PROIECT       ARHIVA