INFO CĂLĂTORI

 

Informatii din circulaţie

Informaţiile din circulaţie sunt variabile, valabile doar pentru data şi ora solicitării lor. 

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

HARTA REŢELEI CFR

 

Direcţia Relaţii Internaţionale şi Mass-Media

Servciul Relaţii Mass-Media                                                                                   Tel/Fax: 0213177438 Tel.CFR 122312; 122905

Nr:7/3/135/17.04.2015

 

 

 

 

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

 

CFR SA şi Asocierea CELPEx au semnat un contract în valoare de 55,2 milioane lei pentru lucrări feroviare

 

 

Bucureşti, 17 aprilie 2015

 

Compania Naţională de Căi Ferate "CFR"- SA şi asocierea SC ALSTOM TRANSPORT SA – SC PAS 97 IMPEX SRL au semnat contractul pentru lucrări de proiectare şi execuţie a unui sistem pentru detectarea cutiilor de osii supraîncălzite şi a frânelor strânse (DCOS), sistem care va fi funcţiona în apropierea a 21 de staţii de cale ferată.

 

Valoarea contractului este de 55.271.869,24 lei (TVA inclus), sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri externe nerambursabile FEDR (85%) şi de la Bugetul de Stat (15%). Durata de valabilitate este de 53 de luni, din care 29 de luni pentru execuţie, şi 24 luni perioada de garanţie.

 

Sistemul DCOS, finanţat prin programul operaţional de transport POS-T 2007-2013, se implementează la nivelul reţelei feroviare naţionale, urmând a fi montat în apropierea a 21 de staţii: Saligny, Bărăganu, Dragoş Vodă, Brăneşti, Crivina, Valea Largă, Băile Sărata Monteoru, Coteşti, Sascut, Secuieni Roman, Târgu Frumos, Vinga, Jabar, Teregova, Drobeta Turnu Severin Est, Răcari, Movila, Murgeanca, Vadu Lat, Măldăieni şi Grozăveşti.

 

Acest sistem controlează, înregistrează (starea termică) şi detectează cutiile de osii, discurile de frână şi bandajele roţilor a căror temperatură este mai mare decât abaterile admise. În orice astfel de situaţie, dispozitivul DCOS va declanşa automat alarme diferite în funcţie de valorile temperaturilor şi va transmite semnalul la bordul locomotivei, prin radio, precum şi la un post central de supraveghere, în scopul de a evalua gradul de gravitate al anomaliei detectate şi de a lua măsuri în consecinţă.

CFR SA, prin implementarea acestui sistem, se aliniează la standardele europene de îmbunătăţire a siguranţei transportului pe calea ferată şi contribuie în mod direct la creşterea confortului şi la maximizarea capacităţii de trafic”, a declarat Dan M Costescu, director general al CFR SA.

.................................................................................................................................................................................................

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

 

 

 

 

Şef serviciu

Oana BRÂNZAN

Documentul de Referinţă al Rețelei CFR

 

Document de Referinţă al Reţelei (DRR) este elaborat de CFR pentru a descrie serviciile pe care CFR le oferă clienţilor care doresc să opereze trenuri pe infrastructura feroviară administrată de CFR. 

 

DRR 2018        DRR 2019