MINISTERUL TRANSPORTURILOR

COMPANIA NAŢIONALĂ DE CĂI FERATE „CFR” - S.A. BUCUREŞTI, ROMÂNIA

Registrul Comerţului J/40/9774/1998, CUI: R 11054529

Bucureşti, Bd. Dinicu Golescu nr.38, sect.1, cod poştal: 010873

 

 

  OCSM-CM-AFER

    SR EN ISO 9001:2008

   Certificat SMCNr. 301

SR EN ISO 14001:2005

Certificat SMM Nr. 114

 

F1

Serviciul Comunicare Mass-Media.................................................................Tel/Fax: 021.317.74.38; int CFR:122312/122905

Nr: 1/5/137/26.03.2019

 

 

 

 

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

 

3 oferte pentruprima fază a proiectului Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti

 

 

 

Bucureşti, 26 martie 2019

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că luni, 25 martie 2019, ora 15.00, a fost termenul limită de depunere a ofertelor pentru proiectul Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti,Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București (proiectare şi execuţie).

 

La licitaţia deschisă au depus oferte, în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuție, Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București, următorii operatori economici:

 

  1. Asocierea SC ARCADA COMPANY SA – SC ISPCF SA – DB ENGINEERING & CONSULTING GMBH
  2. PORR CONSTRUCT SRL
  3. MAPA INŞAAT VE TICARET A.Ş.

 

Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (2 luni pentru proiectare şi12 luni pentru execuţie), este de 420.113.085 lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din Fonduri de Coeziune şi Buget de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

 

Obiectul contractuluiModernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti” Faza I: Racord C.F. la Terminalul T1, Aeroport Internațional Henri Coandă București, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, 3 podete, instalaţie de centralizare electronică şi o statie de călători la terminalul T1.

 

Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare.

...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA- companie care administrează infrastructura feroviară publică - desfăşoară o activitate de interes public şi contribuie la libera circulaţie a persoanelor, mărfurilor şi a bunurilor în interiorul ţării şi peste graniţă, în condiţii ecologice, eficiente şi de siguranţă.

 

 

 

 

 

 

 

Şef Serviciu

Oana BRÂNZAN