INFO CĂLĂTORI

 

CE TREBUIE SA STITI DESPRE CORONAVIRUS!

 

Informatii din circulaţie

Nu ne asumăm răspunderea pentru eventuale pagube directe, indirecte sau circumstanțiale produse prin utilizarea acestor informații

În caz de urgenţe, apelaţi numărul european unic 112. Gratuit în orice reţea de telefonie

COMPANIA NAŢIONALĂ‚ CAI FERATE "CFR" S.A.

AGENTIA DE IMPLEMENTARE ISPA
 

B.dul Dinicu Golescu 38 Etaj 3, camera 38

Tel/Fax + 4021 315 8549; +4021 316 3588

010873, Bucureşti - 1, ROMÂNIA

 


 


 


 

Drept la replică „Gândul”


 


 


 

Articolul “CFR - Ce se vede de la Bruxelles şi nu se vede de la Bucureşti: 22 de milioane de euro pentru modernizarea curentului electric inexistent”, publicat în ediţia de joi a ziarului “Gândul” conţine informaţii disparate, amestecate, multe dintre ele inexacte, alăturate fără legătură între ele.


 

În prezent se derulează un contract de asistenţă tehnică în valoare de circa 21,8 milioane de euro, cu o asociere de firme, condusă de ITALFERR SpA. Obiectivul principal al contractului este pregătirea pentru finanţarea din fonduri de coeziune a lucrărilor pe secţiunile Braşov-Sighişoara, Sighişoara – Coşlariu şi Coşlariu – Simeria.


 

În afara acestor obiective, contractul mai are incluse studiile de fezabilitate pe secţiunile Craiova – Calafat şi Predeal – Braşov.


 

Contractul a fost adjudecat în urma unei licitaţii internaţionale, sub regulile de achiziţie ale UE.


 

Ţinem să precizăm că, de fapt, contractul adjudecat pentru valoarea precizată se referă la toate obiectivele enumerate: asistenţa tehnică pentru secţiunile Braşov-Sighişoara, Sighişoara – Coşlariu şi Coşlariu – Simeria, precum şi studiile de fezabilitate pentru Craiova – Calafat şi Predeal – Braşov.


 

În legătură cu studiile de fezabilitate pe secţiunea Craiova – Calafat, dorim să precizăm că, recent, consultantul a furnizat prima formă a acestui studiu de fezabilitate, care se află în analiză la CFR SA. Analiza este deocamdată nefinalizată, iar eventualele inexactităţi vor fi aduse la cunoştinţa Consultantului pentru corectare. Acesta este un proces interactiv firesc între Consultant şi Client în orice contract de consultanţă.


 

Dorim să precizăm totodată că documentul primit nu a ieşit niciodată din CFR SA şi nici nu va ieşi până când nu va fi finalizat. Ca urmare, afirmaţia din articol, potrivit căreia studiul ar fi fost respins anterior de CE este nefondată şi inexactă, ceea ce face ca tot ceea ce decurge din această afirmaţie să fie inexact şi incorect.


 

Pentru informarea dumneavoastră, precizăm că astfel de studii nu ajung să fie trimise la Comisia Europeană decât după finalizarea lor, ca fiind documentul justificativ cel mai important pentru o cerere de finanţare. Nu am ajuns la această etapă de transmitere a cererii de finanţare.